tisdag 21 augusti 2007

Tidigt


Min tidigaste morgon hittills. Efter missödet igår, alltså. Jag gav mig av sent, omkring kl 20. Hade planerat att vandra ca 8 km till Rödö k:a. Jag kom 4. Det numera nedlagda militärflygfältet F4 hade grindar som stängdes kl 18. Vid det laget hade det inneburit att min ursprungliga föresatts skulle ha ökats på 4 km - från 8 till 12 - om jag hade fortsatt. Jag hade nämligen fått runda inte bara F4 utan också Östersunds flygplats. Men eftersom jag hade lovat mina axlar att ta det lugnt, så slog jag ner mina bopålar på ett närbeläget fält. Grindarna skulle öppnas kl 6 och jag lovade mig själv att komma iväg tidigt. På bilden har jag precis ätit frukost och packat det mesta av säcken. Det återstår egentligen bara att riva tältet och komma iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar